Gå hem i regnet...

Idag har det väl varit en helt ok dag.
Har varit lite....nere. Men annars har den varit helt ok:) Fick tyvärr inte berätta om bilden för min bildlärare - alltså inte fått reda på mitt betyg. Det blir efter lovet.
Fick gå hem ensam i regnet idag också. Hade inget busskort, inga pengar och ingen sandra vet inte vart hon tog vägen. Men men. Är fortfarande fuktig i håret :P
Idag hade jag min gråa klänning, svarta tights, min svarta kofta och mina stövlar på mig. Kände mig väldigt snygg;) Och ett svart band till klänningen.
Annars har det inte hän något speciellt idag, tror inte det kommer hända något speciellt heller. Måste intervjua min handledare Stefan från expressen. Och pappa eller Kicki måste komma med mitt åkkort och mobilladdare idag!(Sofia om du ser det här säg till dem!) . Min mobilsladdning tar snart slut:( Och imorgon ska jag klippa mig! Det ska bli jätteskönt! Förut gillade jag inte att gå och klippa mig hos en frisör, nu älskar jag det!(om det är en bra frisör såklart). Men berättar mer imorron. Kanske lägger in en bild, men min kamera e jättekonstig:/ Vi får väl se:)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Honeydew

Naaw, stackare och behöva gå i regnet :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback