Dance dance move your body

Today är det dans! Det ska bli kul fast just nu är jag ganska trött. Idag har jag haft två prov(!). Tror att båda gick ganska bra. Det var i SO pch matte. Och fredag har jag matte prov - igen! För VG/MVG nivå.
Är så trött just nu! Men har 1 och en halv timme på mig att bli pigg! Det ska nog gå:)

Igår satt jag först och skrev ner hela första testet! Det tog skit lång tid. Men efter ett tag ringde Lin och frågade om jag ville följa med på stan. Javisst!. Så vi åkte ner var bla. NK och Gallerian. Det var jättekul:) Fast sen när jag skulle öva inför Båda proven var jag jättetrött men det var det värt, det kändes i af ganska bra på proven idag.

OJOJ kom just på att det är Desperate Houswives idag! :D LoveLoveLoveLove<3
Det förgyller min tisdag! Och dansen! Och mentorstiden, då har någon i gruppen bakat, så vi får en bakelse att äta på. Fast idag hade inte det som skulle bakat bakat för hon ville öva på proven, det kan man förstå men jag var ändå mätt eftersom jag hade köpt två chokladkakor( i know, inte nyttigt men ibland, särskilt om man har haft två prov kan man behöva det) så det gick bra i alla fall:)

Och juste, igår var det en tjej som hade sett mina naglar och tyckt de var fina så hon hade blivit inspererad av mig, det blev jag jätteglad av! Det var kul att hon sa det också.

Jag <3 Kläder.



Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback