Bra dag

Idag har det varit en bra dag. Det känns. Man blir på bra humör.
Vi har haft keramik(profil), lästid, gympa och bild. Riktigt skön dag helt enkelt:)
Äter Ben & Jerry´s...Mmm....har du aldrig smakat? Gå och köp det nu!( Även du som har det kan gå och köpa det nu). Finns på seveneleven, buylando och en del ICA. Do it know. Ska skriva massa sen, men nu ska jag checka tv:n. Kollade på "Bode söker fru" igår. Haha det var lite roligt:) Och juste, när jag kom hem hade mamma köpt ett par vita tumvantar till mig, puss på dig! Och sandra, du har dina tumvantar här, du kan väl komma och hämta dem(eller så kommer jag) eller så får du post:)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: din lilla tjuv haha

vet du hur mycket jag har letat efter dom???!!!! va glad jag blir jag som trodde dem var borta eller att jag ahde tappat dom :P

vad var det för vanatar du hade fått?
pusssss

2006-10-12 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback