Var är min mössa?

Just nu sitter jag här vid datorn, med Gunnar brevid mig, skriver blogg och lyssnar på mysig musik. Det börjar kännas lite julmysigt nu. Igår köpte jag och mamma grejer till julkort som vi ska göra nån dag. Åh, jag längtar efter julen nu. Jag tycker det är jättemysigt innan jul att pyssla och köpa julklappar och sådär:) Ska börja skriva önskelista någon dag...den kommer nog som vanligt bli lång....som vanligt, haha.
Och det har ju snöat också! Fast det känns lite tidigt...eller vad tycker ni?

Sen har jag tappat bort min mössa. Den är borta! :( Ska leta mer sen....och imorgon åker jag till landet. Farfar har ju fått en dator hihi, vi ska visa honom lite.
Har en jättebra Halloween, skriver antagligen mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback