Kommer ihåg

Kommer ihåg när du och jag dansade och sjöng till den här låten! :D <3

Vi ska vara allra bästa bästa vänner

Bästa vänner så som vänner känner

För att vi ska vara allra bästa bästa vänner

Vi ska vara allra bästa bästa vänner.

 

Vi ska vara allra bästa bästa vänner

Bästa vänner så som vänner känner

För att vi ska vara allra bästa bästa vänner

Vi ska vara allra bästa bästa vänner.

  

När jag har en hemlighet

Nått som ingen annan vet

Berättar jag för dig för du är bästa vän med mig

 

I min dagbok skriver jag

Allt vi gör på vartenda blad

Vi kan prata

Vi kan skoja

När vi är tillsammans

 

Vi ska vara allra bästa bästa vänner

Bästa vänner så som vänner känner

För att vi ska vara allra bästa bästa vänner

Vi ska vara allra bästa bästa vänner.

 

Och jag sitter själv ibland

När du är i ett annat land

Då tänker jag på dig

För du är bästa vän med mig

 

I min dagbok skriver jag

Allt vi gör varenda dag

Vi kan prata

Vi kan skoja

När vi är tillsammans

 

Vi ska vara allra bästa bästa vänner

Bästa vänner så som vänner känner

För att vi ska vara allra bästa bästa vänner

Vi ska vara allra bästa bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: Lin

Postat av: Lin

2006-11-22 @ 19:38:59
URL: http://champange.blogg.se
Postat av: Lin

2006-11-22 @ 19:39:21
URL: http://champange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback