Idolfinalen imorgon!

Imorgon är det Idolfinalen som vi alla väntat på. Helt rätt att Erik och Markus är de två sista, fast tycker att felicia kunde vara med också. Jag ska faktiskt dit! Det ska bli skitkul! När jag slutade idag var jag jättetrött, verkligen. Skulle lugnt kunnat somna. Men i alla fall så hade jag fått tvp sms. Ett från mamma som grattade för VG:t och MVG:et! (VGbild, MVG spanska). Och så hade jag fått ett från pappa. "Du, jag och Sofia ska gå på idolfinalen" . Då blev jag verkligen jättebra, efter som jag mådde trött och så så blev jag på jättebra humör! Så det ska bli kul.
 finalisterna

Det här är planerat i helgen:
Fredag:

- Gå på Idol-finalen!

Lördag:
-Lotta m. fam. kommer! <3

Söndag:
Gudstjänt i Frikyrkan, hrm inte så Jättekul kanske.


I finalen kommer Erik Segerstedt och Markus Fagervall att framföra tre låtar vardera. En låt som tittarna valt, en självvald låt och den nya, hittills hemliga, finallåten. Här är de:

Låt 1 - Eget val:
Erik - The show must go on
Markus - Fix you

Låt 2 - Tittarnas val:
Erik - Bed of roses
Markus - Pride(The name of love)

Låt 3 - Finallåten:
Erik - Everything changes
Markus - Everything changes

Vill du höra ett litet smakprov på finallåten? Klicka
här.
eom

Kommer ni ihåg hur de såg ut första gången? Haha:
första gången eom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback