For Him And Her

Har du ingen aning om vad du ska köpa  i julklapp till  tjej/killkompisen, flickvännen/pojkvännen eller vem du nu ska ge en present till? Jag vet att det är tidigt, men det kan vara skönt att få lite tips!

For Her:



Ett sminkborst sett i svart och rött från Eleven.se. En jättebra present tycker jag, jag skulle gärna ha en:) Kostar 799kr, men det är 28 borstar av bra kvalitet!



Härligt, skönt och underbar doft! Så här står det på hemsidan:

SugarBaby Sweeter Than Candy


Om du vill ha en glänsande hy i riktig Hollywood stil och som är sötare än godis, då är denna underbara presentförpackning något för dig! Den innehåller fyra aptitretande body glosses som dränker din hud med fuktgivande godsaker och ger den en härligt doft och glans.

Innehåller:

  • Butter Cream Body Gloss, 100 gram
  • Lemon Meringue Body Gloss, 100 gram
  • Marshmallow Parfait Body Gloss, 100 gram
  • Cotton Candy Body Gloss, 100 gram


For Him:


Ett komplett hudvårdsett. Jag menar, vem vill inte ha bra hud? Kolla själv vad den gör:

  • Hjälper till att ta bort pormaskar på en minut!
  • Reducerar acne, orenheter och cystiska utslag!
  • Minimerar stora porer!
  • Absorberar överskottsolja!


 
 En ansiktsmaskin! Hjälper till att få ordning på ansiktshåret.

  • Uppladdningsbar: 12 timmar laddning för 40 min sladdlös användning.
  • Indikator för batteri fullt/laddar.
  • Klippare som varken kräver smörjning eller underhåll.
  • Levereras med lagrings- & laddningsställ, rengöringsborste och styling-kam.
  • Färg: Silver.
  • Garanti: 2 år.
  • Men nu ska jag plugga NO. Lägger kanske ut mer tips senare!
  • Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback