Brist på listor

Jag, som gillar att göra listor, utmaningar och sånt där hittade nu en helt ok lista hos sandras blogg. Här kommer den!

Skulle du kunna tänka er att delta i en dokussåpa?
Tror inte det.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Alla faktiskt, det ända jag hatar är Tö och ibland när det är kallt och mörkt, men om man själv är var är det ganska mysigt.
Brukar du sjunga i duschen?
Ja, kom och lyssna själva på min vackra sjönsång!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det tror jag.
Vad är viktigast för dig?
Familjen, Lin, mm
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Shoppa jättemycket:) + att åka på en resa bjuda familjen och kompisarna kanske?
Vad är det bästa med julafton?
Oj, mycket. Det är så mysigt tycker jag. Snöstorm i mörkret, jullunch, paketen och ja allt!
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, absolut! ^^
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej. Hoppas att jag inte kommer behöva det heller..
Vilken färg är snyggast?
Hmm gillar färger överhuvudaget. Det är olika, i höst gillar jag grått och svart på kläderna, men ändå färger som typ rött. Nej, jag gillar nog nästan alla färger:)
Tycker ni matte är svårt?
Nja, det beror på vad det är för matte. Men nej, det är nog inte så jättesvårt.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Oj, pengar tror jag. Eller en resa eller typ 1milj. att köpa kläder för. Men pengar tror jag!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Ojojoj, vill nog aldrig gå upp...men helst vid 12.00 - 13.00 nån gång:) Fast i och försig är det skönt att ha en längre dag, fast jag vill hellre sova längre och vara uppe längre!
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Hmm..om jag behöver klaga brukar jag göra det på hénne(och hon på mig) annars vet jag inte..På mig själv?
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Ja, igentligen tänk efter varför slösa pengar på något man dessutom kan Dö av..smart? Svar: Nej.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Kanske i lågstadiet någon gång, men inget allvarligt:)
Bor du utomlands?
Nej, men åker gärna utomlands. Skulle gärna ha typ ett sommarställe där.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
hmm. till och från i 3 år, från 6:ors till 3:an, två killar samtidigt^^
Har ni piercing?
Nej, har haft hål i öronen och ska ta igen!
Vart skulle ni helst vilja ha piercing?
Öronen. Ingen annan stans.
Bråkar ni och era syskon ofta?
Nja, inte så ofta. I sånna fall om något onödigt, typisk "syskonkärlek".
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Alla i min familj + Lin.
Läser ni ofta böcker?
Ja, faktiskt. Fast läser mycket tidningar också.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Riktiga tjejfilmer, kärlek + komedi.
Vad slösar du mest pengar på?
Hehe, är en riktig "sparare":P Men annars kläder och fika och sånt.
Vill du gifta dig?
Ja! Ett stort härligt bröllop men alla i familjen och vänner! Antingen ett tradigonellt kyrka och allt eller på en strand i ett varmt land, kanske Hawaii? :)
Vill du ha barn?
Ja, självklart!
Låser du toalettdörren även om du är ensamma hemma?
Japp!
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Grey's anatomy, O.C, Bonde söker fru^^
Favorit land?
Oj, många. Alla varma!
Vilka ställen har du bott på?
Bara i sverige. Stockhom och Lidingö.
Vilka husdjur har du haft innan?
Katt(Pussel)  och en hamster(Snufsan). Nu har jag två katter, Gunnar och Kenny!
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Träffa alla kompisar!
Solar du ofta?
Ja, eller inte på solarium eller nått utan med riktig sol! När det går helt enkelt.
Är ni bra på att laga mat?
Bestäm du. Jag tycker iaf om att laga mat:)
Var badar du helst?
I min pool eller någon annans eller i havet. Eller i vätten. I vatten helt enkelt.
Vad dricker du för alkohol?
Inget:P
Vilken kändis är hetast?
Hehe, Adam Brody i O.C är gullig, det finns många där ute.
Vad dricker du helst när ni är törstiga?
Vatten, såklart.
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's och Lejonet och björnet.
Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget än sålänge! Skummet isf:)
Vill du gå ner i vikt?
Nej, inget viktigt fast skulle gärna ha bättre kondition, eller jo lite kanske men är nöjd med min kropp i alla fall!
Tycker du om sushi?
EUW!
Lever dina föräldrar tillsammans?
Nej, förut men inte längre.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Kanske det kanske.
Har du tandläkarskräck?
Nej, har en sån bra tandläkare!
Vad heter du i mellannamn?
Susanna.
Är ni morgon eller kvällsmänniskor?
Kvälls, lugnt!
Biter ni på naglarna?
Nej, inte om jag vill;)
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
-
www.playahead.se
-min blogg
-mina kompisars bloggar
Sportar ni?
Dansar<3
Framtidsdrömmar?
Tar en dag i taget. Några kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback