Bip test!

Idag har det varit en helt ganska bra dag idag. Fast jag fick inte visa upp min bildsymbol och alltå inte veta mitt bild betyg..nu måste jag skriva ner istället! Tills på måndag....men det går nog bra:D Snart ska jag äta, tror det är kyckling. Mums! Dagens motion var helt klart Biptestet i skolan idag. Första gången, kunde klarat längre men men, bättre lycka nästa gång:) Igår var jag förresten på stan med Lin och Sandra. Det var kul! Lin hittade lite saker och det enda jag köpte var en mintkyss:)  Om min "föra över bilder från kameran" grej skulle funkat kunde jag lagt ut massa bilder, bla. på kläderna jag köpte för någon dag sen, men det gör den inte. Jaja, dagens outfit:

Mina slitna jeans ( behöver nya NU!)
Svart långärmad Boomerang tröja.
Grå väst från H&M

Men nu ska jag äta. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback