Straawberry

Hej och välkommen till min sida - Straawberry. Lite om mig:

Kön: Tjej
Längd: 1.65 (just nu)
Favoriträtt: Kyckling
Älskar: Att shoppa. Sommar
Gillar att göra: Shoppa, Vara med kompisar mm
Tycker om: Lin och Sandra
Är: En shopaholic tjej som tycker om att ta egobilder på mig själv:P Haha.

nu vet ni lite om mig:) Kommer inte skriva så mkt här nu undersommar - kommer vara mkt på landet, åker dit idag. Denna blogg handlar om....Mig, Mode och ja alltmöjligt. Här ska sanningen stå inget ljug.

Idag har jag fått mina pilotbrillor -  äntligen. Så nu har jag 2 solglasögon. Ni kanske inte tycker det är så mkt men för mig är det det. Självklart skulle jag vilja ha fler men pengar pengar. Sedan åt jag lunch med mami på tessinparken, trevlig trevlig:)
Senare var jag med Lin. Hade jättekul(h)


Gud vad mkt snyggt det finns, vill ha allt! Sitter och bläddrar i SOLO. Kan ingen göra så at jag vinner 90miljoner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback