Tv och julklappsplanering

Imorgon är det dags. Imorgon ska jag handla julklappar. Äntligen! Vet precis vad jag ska köpa till vissa men till andra har jag ingen aning om...det löser sig säkert! Just nu är jag hos pappa, jag och Sofia har suttit och diskuterat julklapps ideér och är riktigt nöjd! Antar att det kommer vara jättemycket folk imorgon på stan, Lördag och snart jul, helt ofattbart! Satte in en av de nya julskivorna mamma köpte, men ingen av oss är ett fan av Jingle Bells i jazz-verision, Nej tack! Så efter att vi lyssnar igenom några nåtar satte jag på låtarna Lin skickat till mig, de är mkt bättre:) Annars idag har jag inte gjort särskilt mkt, tagit det lugnt. Jag gjorde choklad bollar förut, mums! Längtar till jul nu, och New York och Florida. Är det nån som har badat med delfiner, jag kanske ska göra det i Florida! Skriv gärna en kommentar om hur det var om du har gjort det:)

Nu ska jag göra min dagliga titt på bla. Asos!

OBS:
8 DAGAR KVAR TILL JULAFTON..JIPPI!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har badat med "vilda" delfiner i thailand. det va kul hehe

2006-12-17 @ 00:16:00
Postat av: Maria

okej, myys:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback