LIN 14 ÅR

Idag fyller Lin år. 14. Nu är hon lika gammal som jaag! Vill bara gratta, det är ca. en timme kvar av hennes födelsedag. Berättar mer imorgon! Och då är det skolavslutning. Gud vad nice! Fast inte så kul i kyrkan, ska sitta på de där mobbade sidbänkarna, antagligen. Efter skolan åkte jag hem och träffade sedan Sandra och Nicolina och så åkte vi till Ropsten och mötte en förvånad Lin(efter ett tag). Sedan "kidnappade" vi henne, alltså höll Sandra och Niki för hennes ögon och så åkte vi hem till Niki(Lin visste inget såklart. Och så bjöd de på tårta och massa, myys. Orkar inte vara så detaljerad, men lite kan ni ju få veta^^Sen åkte jag, Lin o Sandra och mötte sedan dem + andra igen på stan. Så var jag där ända till kl. 22.00 då jag tog bussen hem, var/är skittrött. Så nu ska jag sova. Ni får veta mer imorron + bilder kanske!

Ciao<3 Lin, hoppas du hade(har lite kvar) världens bästa födelsedag, det är du värd. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lin

Tack gumman! Ni gjorde min födelsedag oförglömlig! Älskar dig! Hoppas du också hade roligt :)
Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback