Jullista<3

Har du köpt en chokladkalender?
Nej.
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Nä.
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Nej har inte köpt några! IHH.
Till vem är det svårast att köpa till?
Hmm, pappa tror jag!
Dricker du alkoholfri glögg?
Nepp.
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Kanske:P
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Vet inte brukar bara vara halvvaken när den går och så brukar jag göra mig i ordning vid den tiden.
Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
Vet inte.
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Mamma & jag hos mamma, hos pappa tror jag det är Kicki?
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Både och :)
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
I Sverige!
Känner du någon julstämning nu?
Ja, känner en svag doft(hrm, är så täääpt!) av nygjorda pepparkakor<3

Tagen av:
Honeydew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback