Julafton 2

Hallow everyone, måste säga att jag är jättenöjd över alla julklappar jag fått iår. De här fick jag hos papi:

Marilyn Monroe tröja
Bok - En plats som kallas lycka
"Kulor" som kan lysa, typ
Klänning från Only
Set med Body lotion, body skrub och shower gel
Randig tröja, från H&M
Halsband x 2, ett med körsbör och ett handgjort(liknar snö och baglady)
Grey's Anatomy, season one ( ska bytas har redan:))
Mysiga röda strumpor
Nattkläder
Film - Nyckeln till frihet
Skissblock
Pennor
Kanske något mer, förlåt om jag glömt! Blev verkligen supernöjd, tack!

Kommentarer
Postat av: Lin

Maria! GOTT NYTT ÅR Älskling! SAKNAR DIG SJUKT MYCKET!
Tänker på dig hela tiden!
ÅÅ! Jag vill inte börja året med att sakna dig!
De känns inge bra!
Men GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!
JAG ÄLSKAR DIG!

Postat av: Lin

Hej gullungen!
Hoppas du har de bra!
Saknar dig som fan!
Puss Älskar dig

2007-01-05 @ 22:40:20
URL: http://champange.blogg.se
Postat av: Lin

Kom hem din lilla skit :)
Saknar dig!
Vill ha en bamse kram :P :)
Älskar dig!
//DIN LIN

2007-01-08 @ 11:47:57
URL: http://champange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback