Helgen

Nu var det ju länge sen jag skrev, eller så känns det i alla fall. I helgen har jag gjort allt möjligt har haft en ganska bra helg, än sålänge. Och imorgon är det matteprov:S VG/MVG - provet! Hoppas, hoppas, hoppas det går bra! Men i alla fall det här har hänt i helgen(fre - sön):

Fredag:
I fredags var jag först och främst i skolan och det var väl en helt ok dag, sedan åkte jag vidare hem till pappa på Lidingö. Där väntade Sofia på mig och så gjorde vi en skylt där det stod "Marcus" på och så gjorde jag ett pannband där det stod "Erik" :P Sen när pappa kom åkte vi vidare hem till mamma, på Gärdet där jag hämtade kläder och bytte om och så åkte vi vidare till Frihamnen, till Idol. När vi kom dit var det två köer, En för "Sponsorer" och en för "Gäster och vunna biljetter" och vi visste inte vilken vi skulle stå i men tillslut hittade vi rätt hos Sponsorerna. Så fick vi komma in och äta mat, den var väl rätt god och så fick vi vänta där ett tag och stå och kika på alla människor som var där. De "kändisar" som var där var det Martin Timell, Några från kvalet i Idol(Patricia, Noel, Emma mm.) och Karl Martindahl( vet inte om jag stavar alla namn rätt), eller de var iaf de som jag såg. Sen var hela Idolgänget där också. Sen fick man komma in och så "värmde vi upp" och så stardade det. Det var i alla fall jättekul, de är mycket bättre live. Vann rätt person? Själv höll jag på båda, så det spelade ingen roll. När det sedan var slut åkte många iväg till efterfesten( hrm jag fick inte följa med, 18års gräns) så jag åkte hem och sov somnade fort.

Lördag:
Gick upp någon gång vid 12.00 och sedan tog jag det lugnt. Vi åt lunch och sedan städade vi. På kvällen kom Lotta, Pelle och Gunilla, det varjättetrevligt, kul att få träffa Lotta. Så det bev lyckat. En bra Lördag helt enkelt.

Söndag:
Idag gick jag upp vid halv 10 nån gång tror jag, skulle ju på gudstjänst! Hrm, men jag, Sofia och pappa åkte dit och jag satt och antecknade och det hände inte n¨ågot spec. Sen har jag tagit det jättelugnt, fickade och tände första adventsljuset. Shit, det är redan december! Inte långt kvar till jul eller resan, jippi!
Det var min helg, och jag hoppas den fortsätter bra.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback