HALK-RISK

Vill bara säga som sitter hemma vid datorn och hänger att det är STOR halk-risk ute. Har själv inte halkat än men har varit påväg flera gånger. Usch. Nej det är inte såhär jag vill ha det. Hellre ett ganska tunt snölager och att det seglar ner vita snöflingor från den vita himlen. Men icke sa Nicke. Hoppas det blir så imorgon, när vi har slutat skolan! Mys! Jag ska följa med Lin och massa och typ äta lunch nån stans, vet inte riktigt var, men det blir säkert bra. Igår handlade jag julklappar, kan jag säga:) Nu blir ni nyfikna va:D Fast har några som jag fortfarande måste köpa till, det börjar bli lite stressigt. Men idag fyller i alla fall LIN år, GRATTTIS!.  Ska äta middag med henne och några andra tjejer (och killar?) i kväll i alla fall, hoppas det blir bra! Men nu ska jag dra, måste tillbaka till skolan. De ska ha en handbollsmatch, som de alltid har fast det brukar vara 9:orna mot lärarna, fast inga lärare har anmält sig...tråkiga lärare!

See you later, Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback