En stor fet baguette

Onej, jag har ont i halsen & öronen igen! Fick det igår innan jag skulle sova och har det nu med...men självklart var jag i skolan ändå! Förra veckan tyckte inte vår gympalärare att vi hade varit ouppmärksamma och inte koncentrerat oss( eller inte hela klassen, men de flesta) så han ordnade ett förhör dagen efter handbollslektionen. Och idag fick vi tillbaka resultaten. Är fett stolt, fick MVG :D 10/12 rätt! Är jätteglad för de. Och idag, efter skolan var jag verkligen jättehungrig så jag mötte upp mamma på ICA och köpte en stor fet baguette med kycklingcurryfyllnad! Det var mycket mycket gott. Sen resten av dan har jag tittat på tv och ätit godis(som vi egentligen ska ha till pepparkakshuset). Hade tänkt åka ner på stan och kolla på julklappar(och kanske nått till mig?^^) men det blev inge av det. Ska ta ett glas vatten jag är tööörstiiig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :)
vad säger du om stan på måndag o kolla omkring lite til Lin o så :D elelr nån annan dag den veckan?
;D

Postat av: Maria

visst kan vi väl det:)

2006-12-07 @ 21:58:03
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback