Ellwoodii

Mmm, mums! Äter godis, fast snart ska vi äta middag. Idag har det varit en bra dag, fast den fick ingen bra start. Men det var mitt fel. Hade bråttom till bussen så jag åkte ner till B, trodde jag hade glömt nycklarna, tryckte på 4:an såg att jag hade dem i väskan, försökte öppna dörren men den åkte uppåt, kom till 4:an och tryckte på B, fick vänta jättelänge(eller kanske 5 sek) och så åkte den ner till B och jag missade bussen...men kom i tid ändå! Har haft NO förhör idag också, kändes sådär. Hoppas att det gick bra! Och igår hade jag otursdag eller ja kanske inte otursdag men iaf så efter skolan åkte jag hem och sedan var jag tvungen att åka tillbaka(!) för att jag skulle ha NO-förhör(var sjuk när vi egentligen hade förhöret) och det kändes också sådär, och sedan stressade jag hem, för jag var tvungen att gå hem och byta om för skulle dansa sen. Och när jag ringde till Lin svarade hon inte(mamma sa att hon hade kommit förbi) och jag trodde att hon & sandra hade gått så jag skyndade mig till tunnelbanan och sedan ringde mamma och sa att de hadde varit hos sandra. Hrm. Och sen på dansen gick det piss, hade ju stressat hela dan och varit spänd så jag fick ont överallt i både uppvärmningen och dansen. Så jag kunde inte göra allt, så det blev rätt tråkigt och ont. Fick liksom bla. kramp. Men en bra sak igår var att jag kunde bada så att det inte gjorde ont längre + att det var grey's anatomy. Och att träffa linus såklart. Och ännu en dålig sak var att jag fick nageltrång. Jippi..inte.
Sedan har jag köpt en minien(cypress) , alltså ett miniträd som ser ut som typ en en. Jättegullig^^ Tänkte julpynta den och så, måste få lite julkänsla i mitt rum. Observera: Idag är det Bondesöcker fru(^^) och O.C! Läääängtar! Mini-trädet heter förrester Elwoodii(kom ej på det själv) .

Och btw, gillar du inte min blogg läs den inte då!

Puss<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback