De första köpta julklapparna

Idag har det hänt rätt mycket fast har bara varit med familjen. Har faktiskt köpt mina första julklappar för iår! PUH, äntligen liite kolla. Men måste dock ut snart igen, dessa personer har jag kvar köpa till:

- Lin
- Sofia
- Pappa
- Kicki
- Mamma
- Johan
- Micke
- Magdalena
- Cissi

Många va? Fast har redan köpt lite till några, men jag gillar att ge julklappar, så varfr inte köpa många? ;)
Kort-fattat av min dag:
Detta har jag gjort idag:
- Gått upp innan 10.00 ungefär(?).
- Köpt julklappar!
- Varit på stan.
- Ätit lunch på
NK.
- Varit hemma och tagit det lugnt ungeför 10 min!
- Varit i
globen på Lucia-konsert.
- Ätit god middag.
- Spelat Orangino(stavas?), jättekul fast alla blev väldigt trötta i början.
- Pratat med Lin.
- Slagit in julklappar<3

Ska göra:
- Prata med Lin(ska prova att ringa igen, konstig telefon..
- Sätta på mysig musik.
- Göra mig i ordning, tvätta bort smink, byta om, allt det där;)
- Gå och lägga mig.

Nu ska jag gå om pröva om telefonen funkar bättre i mitt rum.

Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback