Dagens Julklappar

Har fått massa fina julklappar idag! Detta har jag fått:

Sex and the city lådan, med alla boxarna
2 böcker, "På väg" och "Svenne"
Två nattlinnen i små söta påsar
Pirates of the carabien 2 DVD
Presentkort på H&M, 200kr
Premunation på Vecko Revyn
Mysiga tjocka strumpor
Tröja som jag har på mig idag
O.C skivan, mix 6
Ögon make-up borttagningsmedel
Söt spargris
Ett fotoalbum
Björnborg boxertrosor
Hörlurar som jag kan ha till min iPod, ska tydligen vara väldigt sköna enligt Micke och mamma!

Det är det jag har fått idag, vad jag kommer ihåg:) Är jättenöjd över allt, men nu ska jag hjälpa till snart är det dags för julmiddagen, mums!

Ha världens bästa jul, berättar vad jag får imorgon hos papi.



Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback