Bada på långholmen och i poolen:)

Ojoj nu var det riktigt länge sen jag skrev! Känns det som i alla fall...
Den här veckan har jag gjort allt möjligt! Den här helgen är det sista av mitt sommarlov....
Menmen.
Det här har jag gjort:

• Sminkat mig roligt med sandra och fotat
•Badat på långholmen m. lin&sandra
•Varit hos pappa och badat i poolen

Och gjort lite mer:)

Så nu sitter jag här på lidingö, vid datorn, med blött hår och kollar lite halvt "A cinderella story".
Idag har jag badat i poolen:) det var inte så varmt men jag gjorde det ändå!:D Idag ska vi ha gäster. Det ska bli trevligt....de har en hund:)
Det var allt för idag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lin

Visst är den filmen bra..!?
Jag älskar den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback