julafton


Och så kom julafton! Först åt jag, mamma, Johan och Micke jättegod gröt och sedan var det paket öppning!




Johan & jag


Mamma får bok




Micke och Johan


Runt fem kom Janne och Peo och så fikades det och sedan gjordes det julmiddag. Mycket mycket gott!

Fick flera fina saker som förstärkare till min LP-spelare och hörlurar jag kan ha till min gitarr med mera.

Igår var det julafton två hos pappa, mycket trevligt det med och gott! Och många fina paket. Mycket musik, helt i min smak. Även fotoalbum, lp-ramar, kläder. Och pengar!! Fint allt ihop! Har tyvärr inga bilder därifrån för jag glömde kameran, men kanske får från någon annan senare! Är mycket nöjd över den här julen, fast hade gärna varit piggare. Litet problem dock!

Imorse vaknade jag med ont i halsen, alltså en ny förkyldning. Skulle egentligen bort på middag idag, men får bli någon annan gång. Tänker inte bli sjuk igen och ska sova ordentligt!

Tack för i år då  julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback