nu är det klippt

Hej! Nu är det äntligen äntligen äntligen äntligen äntligen helg! Hade fyra lektioner idag, har varit trött eftersom jag inte sov så bra inatt. Träffade Lin senare och vi gick och kollade på stan, tittade på foton från lins engångskamera som hon hade med på way out west (hämtade ut dem då) och jag fick min elgitarr! Jättejättefin verkligen, tack igen!

Som sagt är det äntligen helg, och denna kväll har jag bara tagit det lugnt. Imorn ska jag ut för första gången! Ska ut med Louise, Johanna och Elin. Det blir kul! På dagen måste jag plugga också,och det är även det jag ska ägna mesta söndagen åt. Har två prov, religion och matte, plus andra uppgifter jag måste göra. Gäller att plugga ordentligt, vill att det går bra! Aja...klippte i alla fall av en massa hår när jag var och klippte mig, känns jättekonstigt när jag ser mig i spegeln! 15 cm klippte jag av eller något sånt. Såhär ser jag i alla fall ungefär ut:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback