helg

Blev lugn dag och kväll idag. Har varit väldigt trött, kan kanske bero på att jag gick och la mig vid 03.30.

Gårdagen var trevlig! Hade italienska, åt lunch med charlotte och följde med lite till musiksalen med henne och en annan, åkte hem, fixade ihop sakerna och åkte till Linnégatan.
Jag och Lisa fixade i ordning Sofia och tillslut började folk komma. Hjälpte till med lite olika saker och senare under kvällen blev det allt ifrån anden i glaset (som inte funkade ha ha), singstar och prat i köket.
När alla tjejer gått kom pappa, Kicki, Eva och Eva. Jag, Micke, Lisa, Magdalenam, Cissi, Johan och Sofia spelade Guitar Hero! Sedan gick vi till köket och hängde och natt åt med de andra. Johan, Micke, Cissi, Magdalena, Lisa och Eva gick och då förflyttade vi som var kvar till vardagsrummet där gitarren åkte fram. Slutade som sagt att jag kröp ner i sängen vid halv fyra.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sov igen på dagen, kollade på Melodifestivalen och så vidare.
Nu lyssnar jag på Jackson Browne, Bon Iver, Band och The Zombies. Inte helt fel alls faktiskt! Blir nog sängen om en stund.

Imorgon ska jag och mamma hälsa på Micke och Cissi i sin nya lägenhet! Mycket spännande. Det var allt för denna stund. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback