fyra veckor kvar


Om exakt fyra veckor är jag tillbaks..


Hejsan! Idag sov jag till halv ett, och för övrigt har jag ätit en massa söta saker och sett två filmer, Dumpa honom! (He's not that into you) och 17 again. Har kollat på massa andra saker på tv också, orkar inte så mycket annat. Snart får jag väl antagligen fyrkantiga ögon. Nu på kvällen har jag kollat på idol.

Har kollat igenom min almenacka lite grann och jag kan se att jag missat ett prov men också att det bara är fyra veckor kvar tills det är höstlov och jag åker till London! Jag längtar verkligen jättemycket, jag gillar ju verkligen London. Börjar känna mig riktigt hemma där, det blir fjärde gången nu. Längtar verkligen också att få gå omkring med min kamera och fotografera lite vad som helst, allting! Förra gången hade jag ingen kamera med mig alls (vilket på sätt och vis var skönt), och gången innan använde jag den inte särskilt mycket. Men nu ska det verkligen bli kul, med min fina kamera och mer intresse. Och så ska det såklart bli härligt med shoppingen, att gå omkring och sitta på olika kafén, dricka te och titta på folk. Nej, jag gillar London. Mycket. Det ska bli kul att komma dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback