endast 3 dagar kvar!!



Hallå!! Det är ju faktiskt inte långt kvar till jul nu! Så här ser det ut för mig inom de närmaste dagarna:
22 - imorn: Sova länge. Göra geografi? Köpa de sista julklapparna? Tvätta!
23 - Städa!! Annat som behöver göras. Och nån dag ska julgranen köpas och pyntas! På kvällen blir det lilla julafton med M,J,C,M
24 - JULAFTON! Mormor, Janne, Peo, Johan o Micke kommer och så blir det god mat och paket!
25 - JULAFTON hos pappa med allihopa!! Ännu mer mat och paket!
26 - Fixa inför Paris och framför allt: åka till Paris!!

Sedan befinner jag mig i Paris i ungefär en vecka. Kul!

Idag har jag varit på sjukgymnastik, handlat en herrans massa mat till imorgon, fikat, slagit in paket med mera. Är trött så ska sova. Ska bli jätteskönt att få sova riktigt länge, har inte gjort på ett tag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback