Torsdag

Hejsan! Dagen började med att jag väcktes av att mamma kom in och frågade om jag inte skulle gå upp. Jag förstod ingenting men det visade sig att jag ställt klockan fel. Förutom det så lyckades jag också spilla vatten i hela min säng..ingen bra morgon med andra ord!

Första lektionen var historia, andra svenska. Två lektioner med Anita efter varandra. Rätt så tråkigt med andra ord. Efter samhälle (där läraren faktiskt blivit bättre, i alla fall den här lektionen!) och lunch åkte jag, Marija o Hettis in till stan för att göra vår statisktiska undersökning. Vi skulle fråga 100 personer en frågeställning och så ska vi lämna in det skrivtligt och ha en muntlig presentation senare. Nu förstår jag faktiskt hur det är att vara en sådan person som jobbar med att gå runt på stan och fråga folk saker, det var inte kul! Därför bestämde jag mig för att jag ska vara snällar mot dem som frågar mig haha (om jag har tid i alla fall). Började redan idag när en kille frågade mig o Hettis på Bibloteksgatan. Vi var för unga (det var något med läkare utan gränser) men vi var trevliga i alla fall! Tog bussen hem och började ta slut. Kom hem, åt lite, kollade på gilmore girls. Var helt slut. Har fortsatt att vara helt slut hela kvällen, höll på att somna flera gånger. Har badat, det var jätteskönt. Imorgon ska jag och lin se Lykke li och MGMT, ska bli sjukt kul! Ser fram emot det så mycket. Nu ska jag nog göra mig i ordning, fortsätta läsa lite i en bok vi ska läsa i svenskan och sedan sova. Tidigt!!! Imorgon börjar jag i alla fall 09.50 och slutar 11.10. Jätteskönt, bara en lektion! Hörs imorn, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback