SATURDAY

Hejsan. Sitter i vardagsrummet på ön och tittar lite halvt på tv. Idag blev jag väckt vid tolv och ungefär en timme senare hade jag duschat, ätit frukost, duschat, gjort mig i ordning och jag gick ner mot bilen med rätt blött hår uppsatt i en slarvig knut. I bilden satt pappa, Kicki och Sofia och vi åkte söder ut.

Vi åkte till en resturang där vi åt lunch tillsammans med Micke. Jag var rätt trött. Efter det gick Micke åt sitt håll och vi andra åkte till Ford och Audi och kollade på bilar. Efter att vi varit där ett tag åkte vi hem och jag och Sofia lade oss i soffan och kollade på tv, först Lilla Sjöjungfrun två, något annat och efter det tittade jag på The Hills. Efter det spelade vi lite kort och spelade Sing Star. Vid åtta släckte vi alla lampor (man skulle tydligen göra det mellan åtta och nio, det var dock inga grannar som gjorde det) och vi åt middag och hade det mysigt bland en massa tända ljus. Efter det körde jag, Sofia och Kicki en egen liten version av Alias och nu sitter jag här. Tänkte lägga ut lite Nice-bilder, det är allt på tiden. Har ju bara lagt ut del ett. Hoppas ni haft en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback