DO YOU KNOW IT'S TUESDAY?

Musiken är på. Är rätt trött. Har precis ätit mellanmål. Idag är det tisdag. Det vet ni antagligen redan. Men i alla fall.

Idag började jag klockan 08.00 - igen. Vi gick igenom matte till matteprovet, det var väldigt bra, har ju Suheyla nu. Efter det var det svenska då vi började med svenska nationella provet del B och sedan, när vi skulle ha matte igen fick vi reda på genom högtalarna att vi skulle gå till aulan och se på teater. Den var rätt bra och det blev ingen mer matte, därför blir det matte på svenskan imorgon istället. Efter det vardet i alla fall B.språk för mig, eller egentligen inte. Min spanskalärare var och såg på pjäsen med sin enhet, så jag gjorde annat. Sedan var det mentorstid, då vi gjorde lite allt möjligt. Gick sedan hem och om man ska tänka positivt så var det lite mindre blåsigt. Kallt var det i alla fall. Men nu har jag det varmt och skönt, men skulle kunna somna. Men det får jag inte göra, måste plugga sen. Fysikarbetet ska in på fredag, ojoj. Nu måste jag gå. Pusss


Är grå idag förutom min blommiga sjal.

Kommentarer
Postat av: victoria

vart hittar jag dina finaa hjärtmuffinsformar?? Så söta!

2008-03-06 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback