FRANKRIKE DEL1

Här kommer en dagbok med bilder från Frankrike. Härligt va? Here it comes:


image696image697
Den 7/10 var det dags. Äntligen skulle vi till Nice! Min födelsedagspresent. Här sitter vi på flygplatsen, spända på att snart åka iväg och innan det shoppa lite på tax-freen såklart.
image699
Jag & Mamma på planet - påväg till Nice!
image698
Jag var ganska trött på planet...

image700
Framme! Såhär såg det ut till vänster från vårat fönster.

image701
Fönstret med havsutsikt.


Min packning :)

image706
Vårat badrum.


Här leker jag med kameran med mitt nya Lancôme läppstift på. Hehe. Det får bli avslutningen på detta frankrikeinlägg. Och jag kan säga en sak: Det kommer meeeer! Någon annan dag. Jag kan ge några ledtrådar, morgon, strand, loppmarknad. Det var allt! Nu ska jag plugga so. Har prov nästa vecka. Suck. Puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud det ser underbart ut, Maria!

Postat av: Maria

Det var underbart:)

2007-10-19 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback