VÅRDAG!

Idag är det verkligen vår! Åhh, vad härliigt!! <3<3<3<3

Nu ska jag strax ut med Lin! Åh så härligt de med:) Älskar vädret idag. JAG <<3 VÅR. Och JAG <3 SOMMAR såklart. Och självklart JAG<3 HÖST(Föödelsedag!!) Men det blir JAG <3 VINTER OCKSÅ! Fast nu mest de två första:) Lin hade btw namnsdag igår. GRATTIS I EFTERSKOTT!
Ge henne en kommentar! Vad sugen man blev på glass nu då:) Kanske köper en sen...för att fira våren! Har förresten fått två till kuddar till soffan, skitsnyggt(bild kommer, kameran laddar:)).

Det ända tråkiga idag(änsålänge) är att jag måste göra lite matte och kanske spanska. Hrm. Jaja.

Ha det bäst, Ciao!

//Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Straawberry!

Jag heter Catharina Berg och läser medie- och kommunikationsvetenskap på magisternivå vid Stockholms Universitet. Just nu håller jag på med mitt examensarbete i denna kurs. Till detta projekt har jag valt att titta närmre på modebloggar och därför skulle jag gärna vilja prata med dig om din blogg!

Om du är intresserad av att prata med mig, eller om du vill veta mer om mitt arbete, vore jag tacksam om du kunde höra av dig till mig så snart du har möjlighet till: [email protected].

Vänlig hälsning,
Catharina Berg

2007-03-13 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback