MELODIFESTIVALGENREP

Idag ska jag då på Melodifestivalens genrep! Eller det är ett imorgon också, men jag ska idag. Så det ska bli kul!

Imorse vaknade jag av mobilen som vanligt. Var så trött. Åt frukost, började göra mig iordning osv . och när jag skulle klä på mig vältar jag självklart glaset med vatten i på sängen och över kläderna jag tänkt ha. Var så trött att jag skulle kunnat börja gråta. + att jag inte mådde så bra över huvud taget. Det slutade med att jag inte gick till skolan utan la mig i sängen igen. Men gick på provet vi hade sen, och det kändes väldigt bra!

En kul sak är i alla fall att jag har tagit ut mina örhängen! Nu har jag dock inte läkarörhängena mamma köpt till mig på mig för de gick inte att fin in! Hrm. Mamma provade i sina också men hon, som har haft örhöngen i 40år fick inte heller in dem. Så vi ska kolla om det går att byta. Det ör i alla fall skönt att jag bytt, det känns bra:)

Och idag var det verkligen skönt ute tycker jag! Hade på mig en annan jacka t.o.m! Jippi! Det var jätteskönt fick verkligen VÅRKÄNSLOR.<3

Har annars idag bara tagit det lugnt har liksom varit lite nere, vet inte riktigt. Usch.

Ha det bra, Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback