KÄNDISFRISYRER

Vilken frisyr är snyggast?
REESE WITHERSPOON  photo | Reese Witherspoon
Reese Witherspoon
MICHELLE WILLIAMS  photo | Michelle Williams (Actress)Micheller Williams
JENNIFER ANISTON  photo | Jennifer AnistonJennifer Aniston
JENNIFER HUDSON  photo | Jennifer HudsonJennifer Hudson
GWYNETH PALTROW photo | Gwyneth PaltrowGwyneth Paltrow
JENNIFER LOPEZ  photo | Jennifer LopezJennifer Lopez
JESSICA BIEL  photo | Jessica BielJessica Biel
CHRISTINA AGUILERA  photo | Christina AguileraChristina Aguilera
EVA MENDES  photo | Eva MendesEva Mendez
JENNIFER GARNER photo | Jennifer Garner

Så här tyckerde som läst detta på peoples hemsida:
Reese Witherspoon : 32%
Michelle Wiliams: 6%
Jennifer Aniston: 28%
Jennifer Hudson: 2%
Gwyneth Paltrow: 3%
Jennifer Lopez: 7%
Jessica Biel: 6%
Christina Aguilera:3%
Eva Mendes: 6%
Jennifer Garner: 6%


Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: cecilia

J-Lo har snyggast frisyr!

Postat av: Lin

Reese Witherspoon, Riktigt snyggt

2007-03-18 @ 18:31:41
URL: http://champange.blogg.se
Postat av: Maria

cecilia: Okej, det tycker jag med!
Lin: Min favorit också, så söt, ser vårig ut också tycker jag:)

2007-03-19 @ 20:31:27
URL: http://straawberry.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag tycker Jennifer Lopez

2007-03-24 @ 21:23:39
Postat av: amanda

MM Jennifer Lopez har snyggast.

2007-05-12 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback