SNART O.C

Snart börjar alltså O.C. Har inga jättehöga förväntningar, men då kanske det blir bättre? Om man ska se en film tex. är det bättre att ha låga förväntningar, då blir den oftast bättre. Tex. New York Waiting är en av de sämsta filmerna jag sett, hade hur höga förväntningar som helst och sedan när jag såg den hände det verkligen ingenting. Ingenting. Och så förstod man inte så mycket och så var den allmänt seg. Så inget tips från mig. Men aja, har sett den i alla fall. Imorgon ska jag och Lin åka till Söder i alla fall, har fått lite affärtips från mina kära bror, thank you. Så vi får väl se om det blir någon shopping imorgon, ska få 500kr av Kicki och Pappa, eftersom de är från farmor och farfar, har inte fått dem än. Hrm. Men får påminna i helgen! Ska kolla hur mycket pengar jag har kvar.. Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback