Jag vet vad jag ska bli!

Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor. Jag ska bli designer. Det är lite kul, jag älskar ju mode:)
Så här stod det om designern:
Konstnärlig och djup är de ord som bäst beskriver din personlighet. Med största sannolikhet har du läst en hel del poesi i ditt liv. Det är också mycket troligt att du skriver egen poesi. Dessutom syr du förmodligen dina egna kläder. Du bör välja ett kreativt yrke som innebär att du kan få utlopp av många av dina lite galna idéer och din tendens att locka fram starka känslor hos andra människor. Designer passar dig därför utmärkt. Mode, inredning hantverk - valen är många, men du vet säkert redan själv var din talang ligger. Se bara till att kolla upp att det finns ett verkligt behov av de designerprodukter du skulle vilja berika världen med. Annars är det lätt hänt att det blir textil- eller träslöjdslärare av dig.


Gå in på länken nedan och tryck på "Gör test". ( Det inte funkar att trycka på länken, kopiera den då)

 
http://jobbkoll.se/?ytr=SEATF


Lycka till och skriv gärna vad ni blev!


Kommentarer
Postat av: sandra

testet funkar inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback