Hallunda, nästa!

Äntligen har jag köpt min mössa! Den är vit och från Wedins. Love it!
Idag åkte jag ner med mamma till stan och när vi var inne i en av skobutikerna var Lin plötsligt där. Så hon följde med till Panduro och satt med när jag och mami fikade. Sedan åkte mamma hem och jag gick vidare med Lin på stan. Hade jättekul:) Lin köpte en jättefin jacka. Jag behöver också en varmare jacka......men jag har iaf en mössa nu:) Går omkring med den överallt, till och med hemma, haha.
Sen när jag kom hem var middagen klar. Det var en jättegod middag, marinerad kyckling<3
Sen efter middagen ringde jag Lin och hon skulle ner till T- centralen och köpa tågbiljetter så jag hängde med. Vi hade ganska brottom och självklart var tunnelbanan tvungen att åka långsamt mellan Karlaplan och Östermalmstorg, så man hann se att folk hade varit i gången och bla. ätit Kexchoklad. Men vi hann fram i alla fall och Lin fick sin biljett. Sen när vi åkte tunnelbanan och nästa station var Karlaplan sa tunnelbanerösten:
-Nästa Hallunda!
Jag spärrade upp ögonen och vi ba VA? Så hörde man en kanske lite generad röst:
-Emm..nästa Karlaplan!
Vi bara skrattade...haha.
Hade en jättekul dag, Lin!

 Jag med mössa. Min kamera funkar tyvärr inte så bilderna blev inte så bra...men bättre än inget  alls!

Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback