En riktigt kul dag

Hej alla! Idag väcktes jag kl 06.30 och var på expressen redan 08.00. Kvart över åtta lämnade jag och Micke( inte brorsan) expressen med den snygga röda tv bilen och åkte till Drottninggatan. Där hämtade vi upp Bella och så åkte vi vidare till stället där idolerna uppträder. Jag skulle alltså vara med och kolla lite när några sjöng och vara med när de intervjuade några. När vi kom dit visade det sig att det inte var kl 09.00 idolerna kom, utan 09.30. Så vi fick sitta i vår lilla loge och vänta. Det var jättekallt i huset, som man kanske inte skulle trott eftersom vi var inomhus, men det kändes som om man skulle behövt en stoor tjock vinterjacka, eller ett stort duntäcke. Det hade varit skönt:) Sen var det Danny som vi skulle intervjua först. Han var sjuk och ska kanske inte vara med imorgon så det var mycket det intervjuen handlade om (ni kan se den på expressen.se). Sen såg jag när Marcus repade, vet ni varför de alltid kör låten tre gånger? Hmm, aja, det lät iaf skitbra. Jag kan säga att det låter så mycket bättre live. Och scenen är mycket mindre än vad man tror. När Marcus var klar så fick vi intervjua honom. Alla var jättetrevliga där. Efter det intervjuade vi Linda, vad kort hon va! Typ lika lång som jag:P Det trodde jag inte. Men vi intervjuade henne, ställde frågor och så där. När vi hade gjort det intervjuade vi Cissi. Hon var också lite sjuk, men mådde lite bättre nu. Och sen till sist fick jag filma Bella när hon gjorde Stand - up( hette det det?), det när hon berättar om temat osv. Det var kul att få prova. Sedan åkte vi iväg och det var dags för lunch.
 


Jag tog kyckling och ris. Det var faktiskt riktigt gott. Satt med papi och Stefan och sedan fick jag vara lite med Stefan, vi gjorde inget spec, satte oss och ljög lite( som han kallade fika) och sedan fick jag följa med Cecilia B Jonson, som jobbar på tidningen Fredag till några som typ visade kläder som skulle komma i vår. De hade bla. kläder från märkena Replay, Baglady och Gina Tricot. Det var kul att kolla på och innan vi gick fick vi varsin liten goodiebag med tex ett halsband från baglady och ett läppglans från Gina Tricot. Har haft en kul dag!
 ←cecilia


Men alldeles nyss hjälpte jag Sofia att göra en blogg, checka in den:
www.loveidolfelica.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback