To little, to late

Sitter här på håltimmen, lyssnar på musik och dricker te meden spinnande Gunnar brevid mig. Nu är i alla fall rummet klart. Typ. Har damsugit och så, så det är jättemysigt:) Så det är jätteskönt. Om min bildöverförare skulle funka så skulle jag kunna lägga ut bilder. Men det gör den inte:( Får göra det sen. Då kan jag lägga ut bilder på kläderna jag köpte på H&M igår :D Köpte lite olika saker, skulle vilja lägga ut bilder men det funkar ju inte så.. ja, jag får göra det så fort jag kan! Annars har det inte varit särskilt speciellt i skolan än så länge, men har ju iof bara haft en lektion.
Men nu ska jag skriva dagens lista och sen åka tillbaka till skolan!
Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback