Kalle och chokladfabriken

Idag har jag också varit hemma. Hostade mycket inatt och imorse när jag skulle prata kom det bara ut en viskning. Som när jag skulle häsla på Kenny sa jag "Hej Kenny", viskandes och blev jätteförvånad över mig själv, ska det låta såhär? Efter långt harkel´kunde jag prata som vanligt, men efter att ha varit tyst i
1min uppstod samma sak. Och så fick jag tillbaka mitt halsonda. Men nu är det bättre, är sjukt trött bara.
Igår kom lin med lussebulle och italienschoklad glass mm, så gulligt<3 Och så kollade vi på Kalle(Charlie) och chokladfabriken, eller jag kollade ialla fall. Lin somnade:) Men den var bra, Kalles(Carlies) farfar var så gullig:) Inte på utseendet utan, nä han var gullig helt enkelt.
Just nu, for the moment, ser jag ganska pigg ut. Tur att man har smink^^
Men nu ska jag skriva dagens lista:D
Pusss<3Och kraaam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback