Take a walk on the wild side

Hello!

Jag börjar känna av att jag ska åka nu. Har en stress hela tiden som gör det jobbigt att göra saker som inte har med resan att göra. Som till exempel igår kändes det jättejobbigt att gå och hämta Alexandra eftersom jag då behövde släppa fokuset från resan och allt som behöver fixas. Men när väl var med henne var det okej. Idag har jag fixat en del grejor på stan, allt ifrån gitarrsträngar till underkläder. Till min hjälp hade jag Wikström och vi fikade på Kulturhusets tak för det var ju sånt extremt härligt väder!! Satt i solen och kunde ta av mig skinnjackan och koftan! Wow säger jag bara, hoppas det fortsätter såhär!

Idag är det bara fyra dagar kvar tills jag åker, och på den femte lämnar jag Sverige! Känns konstigt men också roligt och samtidigt läskigt. Fast den första veckan kommer jag ju bara ha semester med mamma, njuta av Rom och fira att hon fyller 60 år!


Bjuder på en bild på mig med min gamla keps...älskade kepsar när jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback