1 day to go

Packa, packa, packa - det tar aldrig slut! Är helt slut, men har en del kvar att fixa.

Imorgon åker jag till Italien! Känns sjukt, det har funnits där så länge men samtidigt varit så långt borta, och så är det helt plötsligt imorgon. Känner mig helt mentalt slut, är så mycket spänningar hela tiden och massa små saker att göra.

Igår fikade jag och mamma med Johan, Micke, Cissi och Magdalena, det var mysigt och trevligt. Idag följde Louise med mig och köpte en grammatikbok och sedan fikade jag med pappa, Sofia och Kicki, mysigt det med såklart! Känns så konstigt att säga "hejdå", så säger "vi ses snart" istället! Eller ci vediamo som det heter på italienska. Kommer mest blogga på ett annat ställe, men kanske skriver här ibland också. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback