tisdag

Idag är det den sista januari år 2012. Redan har en månad passerat! Såhär har min dag bland annat sett ut:



Jag lyckades gå upp och göra frukost tjugo i nio (bilden är från en annan dag), vilket var skönt när jag väl kommit upp! Jag och Louise skulle nämligen gå på promenad, men tyvärr kunde hon inte så jag fick göra det själv senare istället. Fast det var väldigt skönt att kunna äta god frukost i lugn och ro.



Vid ett-tiden besätmde jag att det var dags att gå på promenad. Jag hängde kameran på axeln med teleobjektivet på och började gå mot Djurgården, men hann inte gå långt innan jag var tvugen att stanna och fota två söta ekorrar! Trots att det var kallt kändes det riktigt vårigt i luften och små fåglar flög omkring och kvittrade och himlen var blå.





Jag gick över lilla och stora gärdet och möttes av allt ifrån hundar till cyklister


Sedan gick jag förbi en herrans massa ambassader med fina hus och bilar som var så blanka att man kunde spegla sig i dem


Sedan var jag framme!

Jag gick en liten bit och satt sedan på en bänk i solen i kanske 20 minuter, det var jätteskönt


Sedan gick jag mot strandvägen






Var ute i ungefär en och en halv timme. Tror jag fått lite färg på kinderna från solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback