get me away I'm dying

Idag har det varit en sådan där dag då man känner att man behöver vara själv. Bara ta det lugnt, göra det man vill, gå runt i mjukiskläder, inte bry sig om hur man ser ut eller vad man äter, bestämma allting själv. Helst inte gå ut på hela dagen utan bara vara hemma. Jag har läst i boken "Den perfekte vännen" av Jonas Karlsson, städat under min säng och tagit bort lådan under som hade noll funktion och innehöll alla möjliga konstiga saker, druckit te, lagt in alla kläder som låg utspridda över mitt rum i min garderob, tittat på melodifestivalen, lyssnat på Belle and Sebastian i timmar och arbetat med ett kollage med bilder från Kickis fest som ska bli tackkort. Blir fint, men tar en herrans massa tid. Fast jag tycker ju sånt är roligt, och det är skönt att ha något sådant pyssligt att göra som låter en vara lite kreativ. Nu är jag i alla fall ganska slut i huvudet. Chattar lite med Hettis på facebook, det är fint! Hon är ju i USA i San Diego, det är helt klart orättvist. Tur att jag åker iväg ganska snart!


Fotografen Maria (bild från festen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback