life is good

Ciao tutti!
Nu har jag snart varit i Italien i en månad! Jag känner mig rätt van vid att bo här nu! Caitlin från USA har flyttat in i vår lägenhet, hon är hur härlig som helst. Jag hänger mest med Katharina, men tyvärr åker hon hem på måndag. Den här veckan kallar jag party-veckan, för jag var ute i tisdags, igår, kommer gå ut idag, imorgon och i övermorgon! Oj herregud, vet inte riktigt hur jag ska klara mig! Nej, men det går nog bra!
Idag kom äntligen solen tillbaka till Perugia! Jag och Katharina satt på trappan och solade under dagen..det var så varmt i solen, yay! Det blev inte mycket sömn inatt, för jag var duktig nog att gå till lektionen som började 08.00. Hoppas ni får en riktigt bra helg, puss och kram från Italien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback