Juni 2011

Nu börjar det bli mörkare och lite svalare..men det har varit en fin sommar! Hoppas på fortsatt fint väder såklart, även om alla räknar att det är höst nu. Tänkte att vi kan ta en titt på min sommar från detta år. Vi börjar med juni!:



Först var det dags att tömma alla grejor från skåpet i skolan!


Och sedan åka och kolla på när Lin tog studenten! Himla härligt såklart.




Och så kväll på Sommar med fina tjejer!




Häng med Lin


På väg ut (gissa vart..). Helt grönt ute!




Häng i Louises källare!








Så himla rolig bild på Louise, självklart på Sommar!




Åkte till Långholmen och badade!


Årets första dopp


Gick över Västerbron


Sommarlunch på balkongen


Födelsedags-picknick för Johanna!




Ölköp inför studenten! Många blickar och kommentarer på vägen till skolan kan jag säga.





Studenten!


Champagnefrukost


Så extremt glad!


Mottagning!


Slutskiva på Rose!


Fast jag var helt slut dagen efter tog jag mig till Lottas studentskiva, superkul att träffa henne!






Fler kvällar på sommar!








McDonalds med Louise till kl 3




Hejdå-middag för Johanna innan hon åkte till Australien!


Och hejdå vi ses snart igen-lunch dagen efter!


Kvällspromenad runt Gärdet (gjorde många sådana!)


Spontankväll med Louise! Grej nr. 1: Hoppa på spårvagn och hoppa av när man känner för det!


--> Avhopp vid Gröna Lund (andra gången vi åkte förbi). Nr. 2. Impulsköp av något som ser gott/roligt/spännande ut


--> Slush med alla smaker (cola, blåbär, jordgubb)


Nr 3. Klättra upp på grushög, bara för att det känns kul just då! (3 exempel av många)


Långholmenkväll med Lin






Fika med Hettis!


Foo Fighters på Stadion


Och så kom midsommar! Jag Louise, Louise och Lin började på min balkong











Fika med Elin!


Och så åkte jag ju faktiskt iväg till fina London i slutet av juni! Men eftersom jag var där precis när juni gick över till juli tar jag det i juli månad istället!

Har gjort massa roliga saker i juni, alla är inte med på bild. Bra månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback