TPL!

Hej hej hej! Just nu är jag lite TPL - taggad på livet. Hahaha. Det är väl bara tillfälligt, men inte dåligt för det! Muntliga delen på italienskan gick jättebra, bra start på dagen. Lämnade in min jättejobbiga naturkunskapsuppgift, score! Har skrivit ungefär halva arbetet inom religionen, och är på god väg att bli klar. Yay! Och dessutom, fick reda på att jag inte har några lektioner imorn. WOHO!! Eller EVVIVA, haha (jippi).

Imorn blir det antagligen en fullspäckad dag ändå. Ska på promenad med Louise vid typ tio (duktigt va!), göra klart religionsarbetet, åka och lämna in i skolan, åka till Södra Teatern och hämta upp biljetter till imorgon (jippi för det med!!), kanske gå förbi en utförsäljning, träffa Lin och så konsert! Låter som en rätt bra ändå ju!

Och ser fram emot helgen också! Har varit förrvirrad hela veckan och trott att det varit fredag någon gång under måndag, tisdag och onsdag, rent önsketänkade tror jag. Och snart är jag där! Och snart inget mer plugg! Och så ska jag ut på lördag.



Haha, ingen direkt bra låt, men passar ju. Tagga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback