jam for jerry

Hola! Idag hade jag inga lektioner utan var på besök på ett ställe för att se en arkeologisk utgrävning. Den onödigaste grejen på länge. Vi fick gå runt och titta på fyra olika ställen, men alla sa samma sak. "Det vi hittar mest av här är delar av krukor och keramikskärvor". Jaha? Okej, då vet jag. Skulle verkligen inte passa som arkeolog, har inte det tålamodet. Det "bästa" var dessutom att det bara tog cirka 30-40 minuter att kolla på alla dessa saker, och därmed var det cirka fyra timmar kvar tills bussen hem åkte. Spenderade de två timmarna i gräset med alla småkryp. Fast hade rätt så kul med Hettis i alla fall, tur det!

Nu är jag i alla fall på bättre humör, nyduschad och fräsch. Känns inte längre som om det kryper massa saker på kroppen. Ska försöka göra lite på ett idrottsarbete som ska in rätt så snart, så att jag har det avklarat bara. Ikväll blir det matte, för imorgon är det NP i Matte C. Oh yeah! Håll en tumme 08.30-12.30 ungefär.
Snart middag. Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback