förtränga det tråkiga, tänka på det roliga som väntar

http://1.bp.blogspot.com/_n_1Y9QAETh8/TJrdFCGwGjI/AAAAAAAAAOA/rTWxRDubSYU/s1600/sunrise.jpg
Det är inte kul med skolan alls just nu, så sitter och diskuterar och tänker på sommaren med Hettis. Åh vad jag längtar! Kommer bli en fin sommar, känner det. Det blir väl vad man gör det till. Längtar sjukt mycket i alla fall. Tankar på fina sommarkvällar och diana-videon får mig att le, det är ju alltid nåt. Nu ska jag tillfälligt förtränga att jag har skola och prov imorgon och bara tänka på fina våren, sommaren, kompisar och andra trevliga saker. Hej!

Kommentarer
Postat av: H

VI SKA HA EN AWESOME SOMMAR!!! :D

2011-03-19 @ 11:14:59
Postat av: Otto

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-03-19 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback