thunder road

Så, nu närmar denna onsdag sitt slut..har väl varit en helt okej sådan! Imorgon är det fredag, yay!!
Har kollat på massa klipp på youtube, men nu ska jag sluta. Ska lyssna på lite Bruce Springsteen (live), efter att pappa skickade en låt till mig har jag fastnat. Ska läsa lite i psykologiboken, sedan försöka sova om det går.
Konstigt nog har jag inte varit en gående zombie idag, trots att jag somnde två-halv tre i natt och vaknade strax innan sex. Blev visserligen inte mycket gjort på mattelektionen, men det berodde sannolikt inte på det. Måste verkligen plugga inför provet som vi har i nästa vecka, förstår nästan ingenting. Men det går väl att ändra på (i hope!!). Nä hörrni, dags att krypa ned i sängen. Hoppas på att det inte blir snöstorm imorgon (som min lärare sa att det skulle bli..). Godnatt

Kommentarer
Postat av: Martini

http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0



Friday friday!!! fun fun fun

2011-03-18 @ 14:40:42
URL: http://cederlid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback