so complicated

Helluuuuuu! Första skoldagen på ett dag idag..är helt slut! Är inte van vid att klockan ringer vid sex eller att gå i skolan åtta till fyra. Åkte i alla fall och köpte en lite mössa, ett par tights, en hårgrej och bodylotion idag efter skolan eftersom jag tyckte att jag förtjänade det..hehe. Höll nästan på att somna i soffan förut, så funderar på att försöka somna nu. Om det går skulle det vara sjukt skönt imorgon, även om det är tråkigt idag. Föredraget gick förresten rätt bra idag, trots att jag inte hunnit öva mycket.
Nämen godnatt då, kanske! Sol idag, plus för det!

 

 

 


Bild av lin..i somras! Ser så sjukt mycket fram emot den här sommaren, hoppas jag får det lika kul som jag har tänkt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback